Ankara

Ankara Beypazarı Türk Hamam Müzesi Beypazarı Yaşayan Müze Anadolu Açık Hava Müzesi museum of Anatolian Civilizations saman pazarı kuruluş parkı tarihi karacabey hamamı Turasanbey türbesi kadın türbeleri ankaranın erenleri > yapıları getiriyor. mevlevihane, türbe,dergah Kaleici mahallesi su anda...

Eskişehir

Hamamyolu Caddesi üzerinde bulunan Açık Hava Kütüphanesi Anadolu Üniversitesi Kütüphanesi* Osmangazi Üniversitesi Kütüphanesi* Değer Yaşam Merkezi ve Koçluk Hizmetleri Ataol Behramoğlu Kütüphanesi sivrihisar turu - eskişehir saat kulesi pessinus antik kenti Eskişehir’de regülatör denen yer var ordan...

Türk Mutfağı

13:00 Türk Mutfağı 19-30 EKİM ARASI ÇALIŞ - HAZIRLAN bölge, şehir, ilçe bazlı türk mutfağı tanıtımı > Siirt Mutfağı coğrafi anlamda bilgi, bölgedeki müzeler, gastronomi rotaları, yiyeceklerin hikayesi, festival aktivite müze, 1-2 soru hazırlayın Soru: türk mutfağı zengin diyoruz, peki neden ulu...

Fatma Sevinç Erbaşı - Sanat Tarihi ve İkonografi

ilk etapta sanat en başında bir dışavurumdur. somuttur, gözlemlenebilir olması gerekiyor, duyu organlarına hitap ediyor 1.Pratik/Endüstriyel Sanatlar (Zanaat) Sanatla Zanaat arasındaki benzerlik ve farklılıklar insana dokunmak, insana fayda sağlamak, bilgi gerekliliği, el emeği sanat güzel ve estet...

Oktay Berber - Genel Türk Tarihi ve Kültürü

türk tarihi içerisindeki pek çok olayın, tarihsel devamlılık içerisinde olduğu gözlemlenmekte. türk tarihi karbon kağıdına benzer. hun devleti, karahanlı devletine ,uygur devletine baktığında neredeyse hep aynı şeyler olmaktadır, değişen kişiler ve tarih. olayın olma biçimi, neye yol açtığı ve işin...

Kemal Polat - Dinler Tarihi

Dinin yeri ve önemi hinduizm, budizm, geleneksel türk dini, yahudilik, hıristiyanlık ve islam işlenecek din ve tarih + turizm erzurum ilahiyat fakültesi, vatikanda 40 gün kaldı. orta asya türk cumhuriyetlerin tamamını gezdi Hocanın kitabı: Katolik hristiyanlıkta azizlik ve azizler dinle turizmin ili...

Ozanlar Şehri Sivas Kültür Turu

https://www.youtube.com/watch?v=CQGrPjS7URw&t=3s&ab_channel=tu%C4%9F%C3%A7eu%C3%A7ar Slayt 1 Tanıtma Meraba. Ben Tuğçe. Eskişehir Osmangazi Üniversitesinde Turist Rehberliği öğrencisiyim. Hazırladığım bu sunumla Pir Sultan Abdal, Aşık Veysel gibi nice ozanların şehri Sivas’ın şehir merkezinde sanal...

Duraklar

II. Manuel, Sultan I. Bayezid Ankara yakınlarında kış sohbetleri yapmış. Bununla ilgili II. Manuel ‘Bir Persli İle Diyalog - Dialogue with a Persian’ adında 1391 yılında bizans yunancasıyla yazmış Eskişehir Gerdekkaya Mezar Anıtı Nazım Hikmet bahseder ’ankara nuhun gemisi, yıkılan osmanlı imparatorl...